Shit vilket uppehåll...

Jag kan helt ärligt säga att jag inte haft tid att uppdatera bloggen, med hundra ungar, jul, åkande fram och tillbaka, städande, julklappsinhandel, mat- och godistillverkning, barnkalas, nyår....

Här kommer en sammanfattning, i bilder mestadels!

Först, Kajsa-Linn fyllde 6 år i december, måste bara lägga in ett kort på världens sötaste =)





Jul firade vi hos min pappa. Det var vi (hela familjen), min storasyster, hennes sambo och hennes son, Tim. Pappa och hans sambo och så min lillebror. Det var en helskön jul! Mina nära och kära betyder allt för mig. Min lillasyster Janna var också med, hon kom till mig innan jul och åkte hem igår. Det har varit skitmysigt att ha henne här gojänta! Så mycket hann vi prata om, allt och inget, tror hon behöver en storasyrra som lyssnar och som hon kan prata med! Och jag behöver en lillsyrra som är helskön!


Kajsa-Linn fick sina efterlängtade Pet Shops!







Torsdag innan jul var vi på Robbans skolas avslutning, här var precis innan vi åkte.




Gosyrran! Snygg är hon också, "avis" =)



Robban sjöng på avslutningen.




Wilda-Li i bärsjalen.




Mamma och gumman =)





Storöga!




Miner är vi duktiga på i denna familj!










Sötunge! Lik mor =)




Jul!
Syster Marie, sambo Fredde, Linus och Maries son Tim




Tim



Som sagt, miner =) Jabba the hutt =) 



Robban, Linus och min pappa.



Lukas, Robban, Kajja, jag och Wilda.




Ja, sen har vi firat nyår också, hos min syrra Marie. Vi hade så himla roligt. Det var Marie, Fredde, alla deras barn, bror Jens, kompisen Jens och jag och Robban. Vi garvade hela kvällen, det började med middan och en massa skratt. Sen fortsatte det. Sen spotyfiade vi, dvs spelade låtar som betyder något, vi gick laget runt och alla valde.

Kompisen Jens, mycket mat och ätande!





Äta, äta, äta...



Och dricka! Bror Jens




Syrran och hennes kille.




Jag och WIlda-Li




Ja, nu är uppdateringen över! Nästa inlägg kommer att ha rubriken: VV, pilates och träningshets! Spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0