Vägning i morgon

Ja, i morgon är det onsdag igen och med det vägning för andra veckan. Det känns mer pirrigt än första veckan, första veckan går man alltid ner. Jag har följt programmet, så det borde inte vara några problem, men ändå. Jag vet ju att jag kommer att bli jättebesviken om jag inte har gått ner något. Jag vill ner en sisodär 8 kg helst nu på en gång, helst i morgon tack! Det tråkiga är ju att det tar sån tid, har inte tålamodet, men det är väl bara att gilla läget och acceptera att det tar tid.

Det är nog bara att acceptera att det är mycket man inte kan styra över, både det ena och andra. Det gäller bara att inte låta sånt man inte kan styra över trycka ner en för mycket.

Nu ska jag gå och sova, i morgon ska vi åka till stan en sväng. Robban är hemma i morgon och ska med, han har en del ärenden han också. Mat ska inhandlas, när man lever på studiemedel och mammapeng så blir det bara det mest nödvändinga som kan inhandlas, lite trist, men livet är fullt av prövningar och att klara det här är väl en av dem. Allt handlar om att prioritera.

God natt och önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0