VV, Pilates och träningshets var det ja...

Ja, vad handlar det här om nu då. Jo, ganska enkelt, som för alla andra efter jul sähär, att komma i form!

VV - onsdag den 13 januari 2010 väger jag in mig på viktväktarna igen, been there, done that. Jag gick med i vv efter jag fått Kajsa-Linn också, lyckades väldigt bra då också, som alltid =) Men skillnaden är att denna gång ska jag gå jämnvikten också. Såhär är det. År 2000 gick jag med i viktväktarna med en stor övervikt, då var jag 25 år. Det första året gick jag ner massor! typ 30 kg. Sen lyckades jag gå ner ytterligare, så drygt 43 kg gick jag ner. De sista kg:orna gick jag ner på egen hand, alltså inte med vv. Sen efter jag fått Kajsa-Linn gick jag upp en del igen och gick med i vv, jag gick ner, hoppade av vv och gick ner ytterligare några kg, till min trivselvikt. Sen träffade jag Robban och gick upp några kg, aldrig akut mycket, ca 4-6 kg. Lyckades inte riktigt ta bort dem. Sen blev jag ju med barn igen och åt en del, ja så nu är jag här. VV blir det igen, tänker gå ner innan jag slutar amma eftersom man går ner så mycket snabbare när man ammar. I höst är det 10 år sen jag gick med i vv för första gången och det ska jag fira med att inte bara gå ner till min målvikt, utan även gå jämnvikt och faktiskt avsluta som man ska. Så nästa onsdag börjar denna resa.

Pilates - SKriver mer om det i nästa inlägg =)

Nu väntar en hungrig tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0