Det är mycket nu...

...ja, som ni flesta vet så är det dop nu på lördag och det innebär ju en hel del jobb. Jag bakar på som tusan och städar och grejar... Allt tar tid. Sen håller jag på att rensa och säljer iväg en hel del på tradera, kläder mest då. Har sålt för över 500 kr, sånt jag vanligtvis skulle kasta, så det känns ju bra! Robban ligger uppe och väntar på mig i sängen, så jag får fatta mig kort! Viktresultat idag. Det har gått bra, mycket bra faktiskt. Jag har iof ökat min träning med typ 100% så det gör ju säkert en del. Jag hade i alla fall gått ner 1,2 kg, fantastiskt nöjd. Robban hade också gått ner lite. Resultaten ser ut såhär.

Linda -7,8 kg (-2,2 kg kvar till första delmål!)
Robban - 7,6 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0