Ett i-landsproblem, men ändock jävligt irriterande!

Ok, jag har två riktigt irriterande problem, det ena störra än det andra.

Jag har ju gått ner lite i vikt nu och det är ju roligt. Men innan jag gick ner så hade jag lite kläder som jag kunde ha. I alla fall två kjolar och ett par byxor, alltså förutom de sedvanliga mysbrallorna som jag hasar omkring i. Nu har jag ju lyckas krympa ur dessa kläder, jag hade byxorna idag och de bokstavligt talat hasade ner hela tiden, mycket irriterande, men ändå trevligt på ett sätt. Jag har ju massor med kläder, men jag måste ner lite till för att de ska sitt bra. Så nu i detta mellanläge har jag verkligen inga kläder! Och då menar jag inga. Så jag får helt enkelt hålla mig hemma i ett par veckor till tills jag kommer i några av mina gamla kläder, problemet är ju att det säkert handlar om ca 10 kg till innan jag är där. Desto större anledning att köra riktigt hårt nu ett tag. Som sagt, ett i-landsproblem, men ändå förbannat irritersamt just här och nu.

Det andra problemet är att J-knappen på min dator har gått sönder, där finns nu bara en mjuk gummiplupp. Det är inte klädsamt för 5 öre och jävligt irritersamt. Skrivandet går mycket långsammare än tidigare och jag stör mig på det så in i bengen. Men men, det finns ju folk som svälter också. 

Idag har jag lånat ut Wilda-Li så att jag ska hinna städa, kan vara ide att sätta igång med det då!

Over and out...  

Kommentarer
Postat av: Margona

Haha, Ja men små saker kan göra oss kvinnor väldigt irriterad! :) Ses på lördag

2010-03-25 @ 22:16:41
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0