Inlägg utan viktresultat =)

Ser att mina senaste inlägg bara handlat om vikt och viktresultat. Nu tänkte jag skriva ett "vanligt" inlägg om livet och sånt. Vad är det som sker i livet just nu då, jo såklart handlar mycket om lilla bebistjejen! Konstigt vore väl annars. Men jag känner mer och mer att jag längtar efter lite egentid. Jag och hon sitter ju fast just nu och det ÄR mysigt, men sakta men säkert så har separationen påbörjats.

Igår var jag och Robban på spa. Jag hade fått överta ett presentkort av Monica, som gick ut idag, så jag och Robban bokade plats på spa på Södra berget. Det var helt klart väldigt skönt, men lite stressad kände man sig allt eftersom vi skulle på 40-årsfest på kvällen. Robban betalade in sig och jag måste säga att 430 spänn som det kostade honom var det nog inte riktigt värt. Det är npg värt det för någon som har bra ekonomi, men vi som lever på studiemedel och snålt uttagen mammapeng, då är 400 kr mycket pengar. Men det var skönt, förbaskat skönt.

Igår var vi på 40-årsfest, det var trevligt. Det var mitt ex som fyllde 40 och det var kul att träffa gamla vänner från "vår" tid. Det började kl 19, men av lite olika anledningar (var tvungen att hämta Lukas i stan) var inte jag där fören vid halv 9. Vid 22 hämtade jag Wilda-Li som var hos farmor och farfar och sen hämtade jag Robban på festen som var lite trött =) Så vid 23 var vi hemma. Det blev en kort och intensiv fest för min del, men det gjorde inte så mycket.

Idag har det varit skottning på schemat. Robban har än en gång skottat gården, ändå ner till vägen. Vi har ju ingen som gör det åt oss, så vi (han) får snällt göra det själv.
 








Kajsa-Linn, den lilla teaterapan, blir mäkta inspirerad av allt hon ser på TV, nu senast var det Top Model och sen var han sugen på att posera!



Sen har Kajsa-Linn en annan passion här i livet, fotografering! Hon älskar att ta "diskubänksrealistiska" bilder och en vacker dag kan hon bli något inom den genren =) Här följer ett axplock av hennes bilder =)













Ja, visst kommer hon att bli en bra fotograf! =)







Kommentarer
Postat av: Margona

Hon kommer att lyckas:) Jätte duktig för sin ålder!:)

2010-03-02 @ 16:56:24
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0