Inte gått under jorden...

Har bara inte orkat skriva något på ett tag. Det är rätt mycket nu och jag känner mig uppriktigt sagt jävligt låg. Ibland hamnar man i en period då allt går snett, man bara väntar på att det ska vända, det bara måste vända. Nåt positivt måste hända. Ja, där är jag nu. Ok, det är inga katastrofer som inträffat, bara mer eller mindre stora motgångar. Men med många motgångar, oavsett storlek, utarmas tillslut ens ork och energi. Jag går mest omkring och är stressad, irriterad och jävligt arg hela tiden. Otroligt arg, på så mycket. Utan egentlig anledning kanske. Vill helst bara sitta inne och kura och glömma allt vad socialt liv och sommarkänslor heter. Så, nu har jag fått gnälla. Sen ska ni veta att jag skulle vilja blogga oftare, men jag kan faktiskt inte ta så stor hänsyn till er i mitt liv just nu, jag menar att bloggandet inte kommer på första plats. Jag bloggar när jag vill och orkar och inte särksilt regelbundet som det verkar. Man ska ha ork för att kunna skriva och det har jag bara till och från, så det så. Ang. vikten så har jag inte vägt mig sen sista rapporten, har en svacka där med.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara skicka dig en stor kram!

Och försök att tänka på allt BRA du åstadkommer , bla dina motionsvanor - dom är jag grymt impad av!!!

Men samtidigt förstår jag känslan av att känna sig låg av motgångar som ibland kommer lite många på en gång.

Kram Linda

2010-05-26 @ 16:47:41
URL: http://http://mortill4.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0