Uppdaterar innan utgång

Senaste veckan har varit full av både upps and dawns, som vanligt. Har en less bebis bredvid mig, så uppdateringen får bli snabb! Jag var och vägde mig i onsdags som alla borde veta vid det här laget. Hade gått ner 0,2, vilket var en besvikelse av rang. Men jag måste vända på tankarna och tänka att jag i alla fall gått ner, alla minus är plus så att säga. Nu är det bara att bita ihop och köra ändå hårdare. Jag har kommit igång rejält med motionerande, 1-2 timmar eller 5-10 km snabb promenad varje dag. DET måste ju ge resultat. Om inte annat kan det aldrig vara dåligt att gå så mycket, inget negativt kan ju komma ur det. Har mitt mål att gå ner 4,5 kg till innan jag börjar jobba 7 juni, det måste bara går.

Det jag blir lite less på är att alla frågar Robban om han gått ner i vikt, ingen har kommenterat mig =( Jag som dessutom gått ner mer än Robban. Jaja, inte deppa ihop, keep on walking säger jag!

Resultat 
Linda: -9,9 (-0,1 till delmål)
Robban -9 (-4 till målvikt) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0