Viktresultat

I dag kommer mina älskade syskon! Jeppe och Elin från Umeå, även Janna och Jo. Från Gävle kommer Jens. Vi ska ha en myshelg med god mat och så lite jobb. Gården ska städas och vi ska fälla lite träd och så. Då saknar vi bara storsyster från Östersund, men hon åker till varmare breddgrader, så hon kunde inte komma. Annars hade det varit perfekt!

Igår var jag till stan och vägde mig, Robban vägde sig på morgonen. Det gick bra! Denna vecka har jag gått, gått och gått. Varje dag. Ätit riktigt bra och det syntes på vågen. Jag hade gått ner 1,3 kg och Robban hade gått ner 1,5 kg.

Resultat:

Linda -11,2 (-3,2 till nästa delmål)

Robban - 10,4 (2,6 till målvikt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0