Bilder!!

Nu så ska vi minsann lägga ut lite bilder på rummet!

Foga kakel, mitt jobb...




skitigt, skitigt, skitigt






Såhär ser fingrarna ut, snyggt. Gubbarna på jobbet undrade vad jag höll på med på helgerna?




Innan tapetsering...






Nyinköpt fläkt, den var brun i originalfärg, men vi hemmafixare målade om =)







Som sagt, skitigt. Sen kan jag berätta att jag var ensam med Wilda-Li då jag gjorde detta, det var inte lätt. Hon klättrade på mig, samtidigt som jag försökte foga. Det gick, men det var inte lätt!





Lilla elektrikern...









Hjälp får man, vare sig man vill eller inte...










Skitkul att renovera!





Blev ett bad efteråt..



Så här lite tapeter kommit på plats, fondtapet. Finns på två av fyra väggar









Det ser lite kaosigt ut stundtals. Just nu är det relativt städat dock.



I skrivandets stund har golvet lagts klart också och gardiner ska upp, kommer snart nya bilder

Kommentarer
Postat av: Elin

Jääätte snyggt!!!!

2010-11-27 @ 17:00:57
URL: http://ilajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0