Frukost



Ett ägg stekt i smööööör
Skinka
1 liiiten bit 70% choklad
1 glas cola light

Helt ok frukost. Jag håller "planen". Åt strikt fram till i fredags eftermiddag, åt fritt i går, idag tillbaka till strikt, så kör vi så en vecka till. Vägde mig i torsdags och hade gått ner 1.5 kg. Så nu har jag gått ner 4.5 alltsom. har 2.5 kvar till första målet.

Har flyttat hästarna, idag ska jag rida Goody första gången efter flytten, får se hur det går, hon är ju lite nervig på nya ställen innan hon kommit in sig. Livet leker och allt flyter på, MEN kan erkänna att pluggandet går trögt. Men skam den som ger sig, kämpa på. Det som känns tungt är att jag fått bra många fler lektioner än som var tänkt i början så det kommer vara rätt kört att plugga på jobbet. Jaja, vi får se... Nu ska wildis och jag ut, Robban jobbar =)

Kommentarer
Postat av: Robban

Du är duktig du :-)

2011-09-25 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0