Jadå, det funkar

Inne på dag två med strikt lchf, det svåra är att hålla fingrarna från nötblandningen som jag har här på jobbet, men några äter jag ändå i mig =) Fokus är fortfarande på topp, ser fram emot fredag em då älskade vännen kommer på besök och så även kanske min lillsyrra! Sen ska jag väga mig på fredag också, står det inte minus på vågen då kastar jag ut fanskapet, sådetså.

I morgon flyttar jag hästarna till ett stall några km från Stöde, det ska bli så skönt. Det börjar bli ont om bete och kallt på nätterna. Goody är inte riktigt i form efter skadan och jag tror att lite stallvila på nätterna och lite hö och foder kommer att göra henne gott. Även om det blir fler resor till och från hästarna tror jag att det kommer bli bättre både för mig och dem, roligt med lite nya ridvägar. Det finns dessutom belyst plan där, kul =)

Fan vad trögt det går med att pluggandet, har inte riktigt kommit igång, men har köpt alla böckerna och vet vad jag ska göra, tror minsann jag ska komma igång i morgon =)

Nu - lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0