Skitdiet

Jag VET att lchf funkar, meeeeeen det är så svårt i alla fall. Jag hade tänkt att köra stenhårt, utan uppehåll, men ändå fuskar jag, varför? När man liksom har bestämt sig, varför ska man hålla på och fuska då? Hade tänkt köra från måndags, igen då, men började fuska redan på torsdag, fredag anarki och så även lördag. Tänkte starta dagen med att köra igång, men det är ju söndag och hur mysigt är det inte med kärlekssöndagsfrukost? Jag måste hitta en hållbar strategi. Planen just nu är att köra lchf måndag till fredag em, då menar jag hårdkörning, vilket jag inte gjort hittills så mycket. Sen på fredag em och lördag unna mig liiiite fusk, tillbaka till hårdkörning på söndag igen. Jag vill ner 4 kg, snälla rara, det måste funka. Gick ju ner 4 kg, stod still i några veckor och nu har jag lyckats gå upp 1 kg, skit. Så nu fokus på MINUS FYRA KG, det måste gå? Jag har i alla fall gått ner 3 kg, det är ju ett plus =)
Annars händer inte så mycket. Vi SKA flytta, men inte än. Vi vet inte när, men det kommer att bli. Jag LÄNGTAR tills jag har ett eget stall, det kommer att bli underbart. Har tänkt bygga ett stall med 3 stora boxar och 1 liten. Vem vet, kanske det blir fler hästar i familjen =)
Nä nu, vedhuggning, ridning och flyttning av mina hästsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0